Tuesday, July 14, 2009

ADIK BERADIK...

gambar kami 3 beradik perempuan, alin yang depan tu, uji yang tengah tu dan aku kat belakang tu. Alin duk parit,perak, uji kat rembau dan aku di kuantan.. bila jumpa memang seronok dapat berorok org nogori cakap..

tu dia mak-mak sedara ict aku... guru-guru cemerlang yang menjadi contoh buat generasi kedua lah seperti aku ni... adik beradik mak aku.. induk pulak takde dalam gambar..

adik beradik 3pempuan anak mokngah kakcik , nisa dan nani.. yang belakang tu ahmad sobri dan zaidi.. 2 org adik lelaki aku dan sebelah tu yang pegang payung ialah faiz..anak acik leha

2 comments:

  1. Dalam gambar tu i plak yang paling bosar. Xleh jadi ni ghaso nak poie slimworld gak la.

    ReplyDelete
  2. Tak lamo lagi memang akan bosar ke dopan pun..xpo lopeh tu sok u mesti gi slimworld... ala tengok muko pun org tau sapo paling senior... oh ya! shafa pun samo ngan u..nanti bulan 2 dpt baby.. tahniah...

    ReplyDelete