Tuesday, July 14, 2009

AKTIVITI PRASEKOLAH JAN- JUN 2009

Gambar sewaktu lawatan kerja Ketua Setiausaha Negara, Tan Sri Sidek Hassan ke Prasekolah SK Cherok paloh pada 28 Feb, 2009.



Ini pula lawatan Jemaah Nazir Sekolah dan Jaminan Kualiti , Kem. Pelajaran Malaysia, Dato" Abdul Ghafar bin Mahmud pada bulan Mei lalu.



Sewaktu mengadakan jamuan ringkas harijadi murid prasekolah pada bulan Mei lepas..



Barisan pemain futsal Prasekolah SKCP pada Kejohanan Bolasepak Mini Zon 3,Daerah Kuantan, walaupun tidak mendapat tempat murid dapat pengalaman ketika perlawanan diadakan. Kejohanan ini juga adalah yang pertama kali diadakan dalam Daerah Kuantan diselang selikan dengan Kejohanan Sukan Olahraga.


Kelihatan Cikgu Za, PPM SKCP yang tekun mengemaskini kad-kad bacaan KALAM, bersama beberapa murid pemulihan prasekolah...moga tahun depan tiada yang masuk kelas KIA2M.. tapi tak tentu juga, kami di prasekolah berusaha agar mereka dapat menguasai kemahiran 2M namun kemampuan pelajar juga perlu diambilkira... Bukan salah ibu mengandung...




Keluarkan Pemformatan daripada pemilihan

2 comments:

  1. wah gomok nampak ei mok ngah dalam gambar tu...tak boleh jadi ni. kono kuruskan badan balik. kojo lagi 2 tahun. kalau gomok takut sakit kaki nanti. maklumlah...sekolah ompek tingkat...

    ReplyDelete
  2. Takdo la gomok bona..nampak dari sisi tu yang nampak berisi... ok lagi, mantain...

    ReplyDelete